Hned dvě naše kampaně, Stezka korunami stromů Krkonoše a oslavy 115. výročí Harley-Davidson, se dostaly do finále prestižní mezinárodní soutěže Sabre Awards. Ta každoročně oceňuje nejlepší projekty v oblasti Public Relations, které vynikají propracovanou strategií, kreativitou i obchodními výsledky. Vyhlášení proběhne 22. května v Londýně.
Do letošního ročníku soutěže Sabre Awards bylo nominováno 600 projektů s různorodými tématy a komunikačními strategiemi. Přihlašování bylo spuštěno začátkem roku a v dubnu byli oznámeni finalisté. Mezi nimi jsou i oba naše přihlášené projekty. Stezka korunami stromů Krkonoše je mezi nejlepšími pěti v kategorii Consumer Marketing (New Product) a komunikace oslav 115. výročí Harley-Davidson se dostala do finále v lokální kategorii Central Eastern Europe.
Oba dva projekty mají nadnárodní přesah a vynikají skvělými výsledky. Podařilo se nám dosáhnout velkého mediálního pokrytí, aktivace a vysokého zájmu široké veřejnosti, a především pozitivního vnímání projektů. V obou případech se to podařilo i díky strategii propojování komunikačních kanálů. Informace ke zvolené strategii, průběhu kampaní a výsledkům jsou podrobně popsány v případových studiích, které jsou k náhledu na:
Projekty byly přihlášeny také do soutěže LEMUR – České ceny za PR, kde v druhém květnovém týdnu probíhá další kolo hodnocení projektů. Slavnostní vyhlášení vítězů se uskuteční 4. června 2019.