Společnost KiK začala v loňském roce vydávat bulvární interní newsletter pro své zaměstnance. „Hledali jsme nástroj, jakým můžeme všem našim kolegům pravidelně předávat informace o dění ve firmě. Efektivně, jednoduše, ale zároveň čtivě. Vznikl tak náš nový interní časopis, NovinKiK, který nemá za cíl jen informovat, ale především bavit,“ popisuje vznik netradičního bulvárního newsletteru Martin Šatný, jednatel společnosti KiK.
Nový časopis má za cíl každé tři měsíce přinášet informace o tom nejdůležitějším, co se právě ve firmě děje. Ať už to jsou důležité osobnosti KiKu, personální změny, uplynulé či očekávané události, pracovní benefity a další významné kroky společnosti. „Kromě toho však nahlíží do soukromí a zábavnou, lehce bulvární formou ukazuje lidské stránky nás všech – rodinu, zájmy i koníčky ve volném čase,“ přibližuje podobu newsletteru jednatel KiKu.
„Společně s klientem jsme hledali takovou podobu, která by mohla oslovit širokou skupinu zaměstnanců – od kolegů na prodejnách, přes oblastní vedoucí až k managementu. Newsletter měl vzbudit zájem na první pohled. I proto jsme nakonec zvolili snadno rozpoznatelnou bulvární formu, která je blízká majoritní cílové skupině,“ říká Jakub Koutek z agentury Knowlimits a upozorňuje, že agentura poskytla konzultace ohledně dalších změn v interní komunikaci, které mají za cíl užší identifikaci zaměstnanců s firmou. „Interní časopis má sice bulvární charakter, ale publikované informace jsou vždy pozitivní,“ dodává Koutek.
V loňském roce proběhla distribuce prvních dvou čísel, v české a slovenské mutaci, které byly věnované vůbec prvním zaměstnancům, kteří s KiKem spolupracují přes 10 let. A o zaměstnancích především bude newsletter NovinKiK i do budoucna. Letos jsou v plánu další čtyři čísla ve dvou jazykových mutacích. „Reakce byly okamžité a nový interní časopis byl velkým tématem například na výročí 10 let působení společnosti na slovenském trhu,“ uzavírá Šatný.