Vánoční workshop Kik je milou akcí, kterou pravidelně pořádáme ke konci roku. V odlehčené atmosféře se setkáváme s novináři, influencery a naším klientem Kik, kterému průběžně poskytujeme korporátní i produktové PR. Každý rok pro akci chystáme jiný koncept, takže se zúčastnění podívají na odlišná místa a odnesou si zcela nové zážitky.
Kromě přípravy konceptu se staráme o kompletní realizaci po produkční stránce. Letos jsme pro akci zvolili útulné a světlé prostředí karlínského studia Animika. Poskytlo dostatek prostoru a perfektně ladilo s vánočním charakterem akce. Spolu s programem a cateringem jsme se zaměřili i na precizní branding prostoru. Nechyběly firemní propagační materiály, promítání loga a dort ve tvaru věrnostní karty myKiK, který nejenom zaujal, ale také skvěle chutnal.
Vánoční workshop jsme využili jako platformu pro představení úspěchů KiK za uplynulý rok, například dosažení miliontého člena věrnostního programu myKiK, zahájení modernizace prodejen a spuštění nového e-shopu, který zákazníkům přináší ještě pohodlnější nakupování.
Další z hlavních bodů večera byl výtvarný workshop s profesionální floristkou. Společně s ní jsme pro novináře a influencery nachystali originální program – tvoření vánočních dekorací s využitím materiálů z aktuální nabídky KiK. Účastníci se pod vedením odbornice naučili nové kreativní postupy a zároveň si domů odnesli vlastnoručně vyrobenou dekoraci. Většina potřeb byla získána přímo z prodejen společnosti Kik, čímž jsme zdůraznili propojení akce s produktovou nabídkou klienta.
Pro zájemce z řad ekonomicky zaměřených médií jsme zajistili prostor pro individuální rozhovory s Martinem Šatným, jednatelem společnosti KiK, kterému jsme před setkáním poskytli kompletní PR poradenství.
Workshopu se zúčastnilo 20 zástupců médií a influencerů a byl ukázkovým příkladem, jak lze chytře propojit profesionální přístup, kreativitu a atmosféru Vánoc. Každý z přítomných si odnesl press kit obsahující drobné dárky z nabídky KiK a aktuální tiskové zprávy, které jsme po akci distribuovali i v elektronické podobě. Zároveň jsme je požádali o zpětnou vazbu prostřednictvím elektronického dotazníku. Je pro nás užitečným nástrojem, jak získat cenné podněty pro budoucí akce.
Abychom měli setkání zdokumentované, zajistili jsme profesionálního fotografa. Snímky jsme následně použili nejen pro sdílení na LinkedIn, ale také jako základ pro prezentaci akce na dalších sociálních sítích. Na místě jsme natočili i eventové video, které přiblížilo workshop širšímu publiku.