Projekt Vltava na shortlistu soutěže Fénix content marketing

Projekt Vltava, řeka plná zážitků, na kterém jsme pracovali v průběhu loňského roku, se dostal do finále soutěže Fénix content marketing 2019 v kategorii Social media kampaň. Hlavním úkolem byla komunikace na sociálních sítích s jasně stanovenými cíli. Profily na sociálních sítích (CZ, EN) byly budovány zcela od nuly a během necelých devíti měsíců se nám podařilo získat obrovský nárůst sledujících, a to jak na Instagramu (7 099), tak na Facebooku (15 466). Důraz byl kladen především na kvalitní obsah, který byl vytvářen s respektem k charakteru každého jednoho z šesti úseků řeky Vltavy a s ohledem na strukturu cílových skupin.

Uživatelům na sociálních sítích jsme nabídli zajímavý a přínosný obsah, který jim usnadnil plánování, zlepšil samotný zážitek z výletu nebo poskytl tip na méně známá místa a aktivity. To vše s ohledem na udržitelnost cestovního ruchu a rozvíjení komunity kolem řeky Vltavy.
Připravovaný obsah, ve kterém jsme využili široké spektrum formátů – statické posty, videa, slideshow, boomerang a další, sklízel ze strany uživatelů vysoký zájem a za dané období se podařilo získat více než 160 tisíc likes u příspěvků na profilech řeky Vltavy. Nechyběla ale ani důležitá interakce z naší strany směrem k uživatelům.
Protože celý projekt není zaměřen jen na návštěvníky, ale také na subjekty v okolí Vltavy, navázali jsme v průběhu spolupráci s vybranými lokálními partnery (praktické tipy, soutěže). V neposlední řadě jsme vsadili také na zapojení osobností.  Pro komunikaci s mladší cílovou skupinou jsme zvolili influencerku Barboru Vyl. Druhou výraznou osobností byl olympionik Václav Chalupa, který má k Vltavě velmi osobní vztah. Projektový tým tvořili čtyři konzultanti. Případová studie projektu Vltava, řeka plná zážitků je k náhledu na: https://bit.ly/KNOW_Řeka_Vltava