Alpský zážitek v Čechách: Představení nových prodejen INTERSPORT českému zákazníkovi

Společnost INTERSPORT ČR je prodejcem sportovního oblečení a vybavení. Přestože patří do velké mezinárodní sítě obchodů, stále si zakládá na svém rodinném zázemí. Harald Tscherne, Bernhard Pilz, Peter Pötscher a Michael Asen jsou již několikátou generací podnikající v tomto odvětví a navazují na úspěchy svých rodičů a prarodičů. V roce 2022 se rozhodli investovat do dalšího rozvoje v České republice, ve které spatřili potenciál pro další růst, a na podzim roku 2022 otevřeli v ČR 9 nových obchodů. 

Naším cílem bylo přiblížit rakouský zážitek a rodinnou atmosféru panující mezi zahraničními majiteli českým zákazníkům. Stěžejní bylo oslovit širokou veřejnost a získat vysoký zásah sdělení. Zároveň bylo naším úkolem podpořit majitele v jejich dalším byznysovém směřování a hledání nových partnerů. Prioritou klienta bylo zajistit sérii interview v předních tuzemských médiích zaměřujících se na byznysová témata a upozornit jak na nové prodejny jako takové, tak i na jejich přírodní design a další plány společnosti INTERSPORT v České republice. Jelikož rakouští majitelé nikdy nevystoupili v tuzemských médiích, byli do té doby pro českou veřejnost neznámými osobami.

Abychom maximalizovali zásah realizovaných aktivit, propojili jsme tradiční PR s mediálním partnerstvím. Zcela netradičně jsme začali s komunikací na lokální úrovni. Použitím dvoustupňové komunikace, jejímž principem je propojení tradičních médií a sociálních sítí vybraných titulů,  jsme zefektivnili využití tématu a maximalizovali dosah komunikovaných témat v místě otevření nové prodejny. Publikované články byly podpořeny kampaní na sociálních sítích konkrétního média a soutěžemi o poukázky na nákup pro jejich sledující.

TISKOVÁ KONFERENCE V RAKOUSKÉM STYLU 

V říjnu jsme na tyto aktivity navázali tiskovou konferencí v alpském stylu, na níž představili rakouští majitelé nový koncept prodeje i jejich další expanzní plány. V prostředí vlajkové prodejny INTERSPORT mohli zástupci médií na vlastní oči vidět moderní směřování designu vycházející z rakouských kořenů značky a důraz na kvalitní sortiment i jeho prezentaci a jako první tak zažít nákup v rakouském stylu v české metropoli.

Díky exkluzivním rozhovorům se zahraničními majiteli, kteří pro celonárodní česká média promluvili vůbec poprvé, jsme dokázali tyto informace dostat do předních českých médií ze segmentu byznysových, ekonomických či zpravodajských titulů, jako byly Seznam zprávy, Idnes.cz, Forbes.cz nebo CzechCrunch.cz. Tím jsme zároveň prodloužili i působení tiskové konference.

Účastí českých sportovců na slavnostním otevření prodejny v OC Westfield Chodov, mezi nimiž byly například Lucie Šafářová nebo Kateřina Neumannová, jsme chtěli upoutat také pozornost lifestylových médií. Video rozhovory s osobnostmi se objevily na stránkách magazínů Expres.cz nebo Super.cz. O zábavu na tiskové konferenci se postaraly soutěže ve skládání stanu a spacáku, kterých se zhostili samotní sportovci.

S tiskovým setkáním byl spjat také sportovní event pro veřejnost, kterým provázela známá fitness sportovkyně – Hanka Reinders Mašlíková. Návštěvníci OC Westfield Chodov v Praze si mohli vyzkoušet různé sportovní aktivity přímo v prostorech obchodního centra. Působení tiskové konference jsme prodloužili díky několika individuálním rozhovorům se zahraničními majiteli, kteří pro celostátní média promluvili vůbec poprvé, a to jak v Čechách, tak i v samotném Rakousku.

  • 38

    mediálních ohlasů napříč zpravodajskými i lifestylovými médii

  • 997 480

    mediální hodnota (Kč) všech dosažených výstupů

  • 29

    výstupů, v nichž se objevil název klienta v titulku

  • 45,4 mil.

    kumulovaná čtenost dosažených výstupů

  • 206 217

    zobrazení příspěvků publikovaných na sociálních sítích lokálních titulů

PŘENESLI JSME RAKOUSKO DO VŠECH KOUTŮ ČR

Intenzivní komunikací představující nové prodejny v alpském designu jsme během podzimu 2022 zajistili publikace v celostátních i lokálních titulech. Celkem se nám podařilo zajistit 38 mediálních výstupů s hodnotou AVE 997 480 Kč a kumulovanou čteností přesahující 45,4 miliony. Vedle těchto metrik jsme sledovali i další parametry. V 24 případech byly články monotematicky zaměřené. Název společnosti se pak objevil v titulcích u 29 článků.

Pozornost veřejnosti jsme přitáhli dvoustupňovou komunikací s lokálními médii, která informovala o otevření nových prodejen i na svých sociálních sítích. Příspěvky o otevřeních nových prodejen a soutěže o poukázky na nákup pro sledující na profilech 5 lokálních titulů dosáhly celkem 206 217 zobrazení.

Klíčovým bodem byla tisková konference, díky které se nám podařilo zajistit sérii rozhovorů s předními byznysovými médii. Rozsáhlé monotematické rozhovory týkající se tématu expanze v ČR, nového konceptu prodeje nebo nákupního chování se objevily v prestižních titulech, jako jsou Seznamzpravy.cz, Forbes.cz, Idnes.cz nebo CzechCrunch.cz.